close
話說就黎放榜
話說大家都好緊張



mickey 說:
我lei幾日冇乜心機做野


*help曉 說:
我都係啊


mickey 說:
筆記一d都冇打過...

*help曉 說:
連咸書都冇乜心機睇


mickey 說:
我冇這習慣..


*help曉 說:
你睇av嘛


mickey說:
"咸書"<----咩年代呀
 

*help曉 說:


*help曉 說:
而家唔興啦!???!!!!?

*help曉 說:
我唔知

mickey 說:
唔好當我係d唔識上網ge老伯
lei d野要俾錢買ge咩 !

arrow
arrow
    全站熱搜

    hiuhiuxdd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()